''Outliersi''' - Kimberly McCreight

''Outliersi''' - Kimberly McCreight. Recenzja


Tytuł polski: ''Outliersi''
Tytuł oryginału: ''The Outliers''
Autor: Kimberly McCreight

Wydawnictwo: Czarna Owca

Cześć! Mimo że czytanie ostatnio mi nie idzie, udało mi się skończyć powieść pani McCreight. Zapraszam więc na kilka słów ode mnie  na temat tej historii.


 Główna bohaterka, Wylie, boryka się z pewnymi problemami. Sprawy przybrały jednak gorszy obrót po śmierci jej mamy, z którą dziewczyna była bardzo związana. Wylie od dłuższego czasu nie wychodzi z domu, a ze swoją jedyną przyjaciółką nie rozmawia od tygodnia. Wszystko komplikuje się, gdy do drzwi domu puka mama Cassie z wiadomością, że jej córka zaginęła. Kiedy Wylie dostaje SMS-a o treści: ''Wylie, błagam, pomóż mi'' rzuca wszystko i rusza na pomoc przyjaciółce. Problemy Cassie okazują się jednak czymś więcej, niż z początku nam się wydawało. Jakie poniosą za sobą konsekwencje? Kim są tytułowi Outliersi? 


Od momentu przeczytania wiadomości przez Wylie to, co się dzieje wymyka się jej z rąk. Podróż po przyjaciółkę jest znacznie niebezpieczniejsza, a czytelnik wraz z rozwojem akcji jest coraz bardziej zdezorientowany, ale przede wszystkim ciekawy tego, w jakim kierunku potoczy się akcja. Gdy zagłębiałam się coraz dalej w tę historię chciałam wiedzieć na jej temat jeszcze więcej. Powieść ta jest bardzo wciągająca. Autorka ciągle nas zaskakuje. W momencie kiedy pewna rzecz zostaje ujawniona pojawiają się kolejne tajemnice i cała historia okazuje się jeszcze bardziej zagmatwana. W momencie, kiedy wydaje nam się, że wszystko już wiemy i nic nie jest w stanie nas zaskoczyć wszystko wybucha i my znowu nie mamy pojęcia co się dzieje i o co w ogóle chodzi. 
 Jestem już po lekturze i po dosłownie ostatnim zdaniu mam ogromną ochotę sięgnąć po kontynuację. Na razie jednak nie ma o niej żadnej wieści. Pozostaje mi więc czekać w niepewności.


Jeśli jeszcze nie mieliście okazji sięgnąć po ''Outliersów'' zachęcam Was do tego i zapewniam, że nie pożałujecie! Ja jestem absolutną fanką tej książki. Moja ocena to: 4/5⭐

                                                                                                                                                 A.

4 komentarze:

  1. Wow, zapowiada się dobra książka. Chętnie się z nią zapoznam! Świetna recenzja.
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Do przeczytania książki bardzo zachęcam! :D

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie :D Chętnie poczytam :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Aza&Margo , Blogger